Carieră

CECCAR București: Casier

Denumire post: Casier

Tipul postului: Normă întreagă, perioadă nedeterminată

Nivel carieră: Studii superioare economice

Condiţii generale:

  • Are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • Cunoaște foarte bine limba română, scris și vorbit;
  • Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • Are capacitate deplină de exercițiu;
  • Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • Îndeplinește condițiile de studii și de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului.

Mai multe detalii, aici.


CECCAR București: Referent de specialitate financiar-contabil

Denumire post: Referent de specialitate financiar-contabil

Tipul postului: Normă întreagă, perioadă nedeterminată

Nivel carieră: Studii superioare economice

Condiţii generale:

  • Are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • Cunoaște foarte bine limba română, scris și vorbit;
  • Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • Are capacitate deplină de exercițiu;
  • Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • Îndeplinește condițiile de studii și de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului.

Mai multe detalii, aici.


Post vacant – Secretară (recepție), Sediul central al CECCAR

Suntem în căutarea unui nou membru al echipei noastre care va ocupa funcția de secretară (recepție). Dacă ai minimum studii medii, tehnologia îți este prietenă, astfel încât să poți folosi cu ușurință e-mail-ul, scannerul etc., iar utilizarea pachetului Office nu îți pune probleme, am putea fi colegi. Toată corespondența este foarte importantă pentru noi, iar tu te vei asigura de faptul că aceasta ajunge la destinatar și că poate fi identificată cu ușurință oricând va fi nevoie. Vei fi prima persoană cu care membrii noștri – experți contabili și contabili autorizați –, precum și oaspeții vor lua contact și suntem siguri că vei avea grijă să fie primiți cu un zâmbet. De asemenea, ne-ar fi util ajutorul tău pentru asigurarea activităților de protocol.

Înainte de a te cunoaște, să îți spunem câte ceva despre noi. Noi, Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR), cu o istorie de peste un secol, suntem singurul organism profesional care oferă posibilitatea obținerii calificărilor de expert contabil și de contabil autorizat în România. Avem filiale în toate cele 42 de județe ale țării și suntem membri ai unora dintre cele mai importante organisme profesionale de profil de la nivel internațional. Dar mai multe poți afla de pe site-ul nostru – www.ceccar.ro – și de pe pagina de Facebook – https://www.facebook.com/ceccar.ro/.

Dacă tu consideri că ești persoana potrivită, așteptăm să ne trimiți CV-ul tău pe adresa de e-mail resurseumane@ceccar.ro, până la data de 15.02.2024.

Suntem nerăbdători să te cunoaștem!


Auditor de calitate – Filiala Gorj

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei Gorj, Str. Al. Vlahută nr. 3A, Târgu Jiu, Jud. Gorj, în vederea ocupării postului de Auditor de calitate, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de 4 ore/zi, 20 de ore/săptămână. (detalii, aici)


Șef Birou evidență tablou – Filiala Gorj

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei Gorj, Str. Al. Vlahută nr. 3A, Târgu Jiu, Jud. Gorj, în vederea ocupării postului de Șef Birou evidență tablou, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână. (detalii, aici)


Șef Birou Administrativ – Filiala Gorj

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei Gorj, Str. Al. Vlahută nr. 3A, Târgu Jiu, Jud. Gorj, în vederea ocupării postului de Șef Birou Administrativ, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână. (detalii, aici)


CECCAR București: Referent de specialitate financiar-contabil

Tipul postului: Normă întreagă, perioadă nedeterminată

Nivel carieră: Studii superioare economice

Condiţii generale:

Are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

Cunoaște foarte bine limba română, scris și vorbit;

Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

Are capacitate deplină de exercițiu;

Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

Îndeplinește condițiile de studii și de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului.

Mai multe detalii, aici.


Șef Birou evidență tablou – Filiala Harghita

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei Harghita, Str. Harghita nr. 11, Municipiul Miercurea Ciuc, Jud. Harghita, în vederea ocupării postului de Sef Birou evidență tablou, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână. (detalii, aici)


Post vacant – asistent manager, Sediul central al CECCAR

Suntem în căutarea unui nou membru al echipei noastre care va ocupa funcţia de asistent manager. Dacă ai minimum studii medii, tehnologia îți este prietenă, astfel încât să poţi folosi cu uşurinţă e-mail-ul, scannerul etc., iar utilizarea pachetului Office nu îți pune probleme, am putea fi colegi. Toată corespondenţa este foarte importantă pentru noi, iar tu te vei asigura de faptul că aceasta ajunge la destinatar și că poate fi identificată cu uşurinţă oricând va fi nevoie. Vei fi prima persoană cu care membrii noştri – experţi contabili şi contabili autorizaţi-, precum şi oaspeţii vor lua contact şi suntem siguri că vei avea grijă să fie primiți cu un zâmbet. De asemenea, ne-ar fi util ajutorul tău pentru asigurarea activităţilor de protocol. Înainte de a te cunoaşte, să îți spunem câte ceva despre noi. Noi, Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România (CECCAR), avem o istorie de peste 100 de ani şi suntem singurul organism profesional care oferă posibilitatea obţinerii calificărilor de expert contabil şi de contabil autorizat în România. Avem filiale în toate cele 42 de judeţe ale țării şi suntem membri ai unora dintre cele mai importante organisme profesionale de profil de la nivel internaţional. Dar mai multe poți afla de pe site-ul nostru www.ceccar.ro – și de pe pagina de Facebook – https://www.facebook.com/ceccar.ro/.

Dacă tu consideri că eşti persoana potrivită, așteptăm să te prezinţi prin CV-ul tău ce va fi trimis către resurseumane@ceccar.ro, până la data de 12.12.2023, ora 15.00. Suntem nerăbdători să te cunoaştem!


Auditor de calitate – CECCAR Filiala Călărași

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei CECCAR Călărași, din Municipiul Călăraşi, Str. Victor Babeş nr. 2, Judetul Călăraşi, în vederea ocupării postului de Auditor de calitate, cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată și program de lucru de 2 ore/zi, 10 de ore/săptămână. (detalii, aici)


Aparatul Central Coordonator compartiment audit intern

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs la sediul Aparatului Central al CECCAR, din Municipiul București, Intrarea Pielari nr. 1, sector 4, în vederea ocupării postului de Coordonator compartiment audit intern, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată și program de lucru de 8 ore/zi. (detalii, aici)


Auditor de calitate – CECCAR Filiala București

Tipul postului: Normă întreagă, perioadă nedeterminată

Nivel carieră: Studii superioare economice și deține calitatea de expert contabil

Condiţii generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor  aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște foarte bine limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Mai multe detalii, aici.


Referent de specialitate financiar-contabilitate

Dacă ai studii superioare în domeniul economic, operațiunile de trezorerie (registre de casă și extrase bancare) nu îți sunt străine, iar plățile efectuate prin internet banking, întocmirea facturilor și lucrările de casierie le efectuezi cu ușurință, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre. Angajăm referent de specialitate în domeniul financiar-contabil pentru sediul central al CECCAR.

În domeniul nostru deadline-urile sunt la ordinea zilei, așa că ne așteptăm să fii foarte bine organizat/ă astfel încât să le respectăm mereu.

Experiența în acest domeniu reprezintă un avantaj, la fel și cunoștințele despre cum funcționează o asociație/fundație/organism profesional.

Dintre activitățile viitorului/viitoarei coleg/colege:

Înregistrarea operațiunilor de trezorerie (registre de casă și extrase bancare); Efectuarea corectă și la zi a înregistrărilor în contabilitate (casierie); Înregistrarea cheltuielilor pe centre de cost; Urmărirea și înregistrarea avansurilor spre decontare; Comunicarea cu furnizorii și clienții în vederea reconcilierii soldurilor; Întocmirea de facturi și lucrări de casierie; Efectuarea de plăți; Colaborarea cu băncile.

Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail resurseumane@ceccar.ro.