Carieră

Economist în economie generală – Aparatul Central

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs pentru Aparatul Central din Municipiul București, str. Intrarea Pielari nr. 1, sector 4, în vederea ocupării postului de Economist în economie generală, cu contract individual de muncă pe durata nedeterminată, 8h/zi, 5 zile/săptămână. (detalii, aici)


Angajăm Referent de specialitate în domeniul financiar-contabil pentru sediul central al Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România.

În domeniul nostru, deadline-urile sunt la ordinea zilei, așa că ne așteptăm să fii foarte bine organizat/ă, astfel încât să le respectăm mereu.

Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, la fel și cunoștințele despre cum funcționează o asociație/fundație/organism profesional. (detalii, aici)

Dacă ai studii superioare în domeniul economic, operațiunile de trezorerie (registre de casă și extrase bancare) nu îți sunt străine, ︂iar plățile efectuate prin internet banking, verificarea facturilor care se încarcă/descarcă prin sistemul RO E-factura și întocmirea declarației SAF-Tle efectuezi cu ușurință, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre.


Șef birou evidență tablou – Filiala Ialomița

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din Romania, organizează concurs la sediul Filialei CECCAR IALOMITA, din localitatea Slobozia, Str. Stejarului nr. 2, Judetul Ialomita, în vederea ocupării postului de Sef birou evidență tablou, cu contract individual de munca pe perioadă nedeterminată si program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/saptamana. (detalii, aici)


Șef Birou administrativ – Filiala Cluj

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din Romania, organizează concurs la sediul Filialei CECCAR Cluj, din Municipiul Cluj-Napoca, Str. Eroilor nr. 2, județul Cluj, în vederea ocupării unui post de Șef Birou administrativ în cadrul Filialei CECCAR Cluj, pe perioadă nedeterminată și program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână. (detalii, aici)


Femeie de serviciu – Filiala Cluj

Filiala CECCAR Cluj este în căutarea unei persoane dedicate, cu simțul detaliului, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Femeie de serviciu

Responsabilități:

  • Asigurarea curățeniei în toate spațiile desemnate
  • Folosirea echipamentelor și produselor de curățenie în mod eficient și responsabil
  • Raportarea oricăror daune sau probleme identificate (detalii, aici)

Șef Birou stagiu și dezvoltare profesională continuă – Filiala Harghita

CECCAR organizează concurs, la sediul Filialei Harghita, Str. Harghita nr. 11, Municipiul Miercurea Ciuc, Jud. Harghita, în vederea ocupării postului de șef Birou stagiu și dezvoltare profesională continuă cu contract individual de muncă pe perioadă determinată de 1 an, program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână. (detalii, aici)


Sediul central al CECCAR: Dezvoltator WordPress și PrestaShop

Activitățile curente includ partea de programare, administrare site-uri web dezvoltate cu WordPress și PrestaShop, servicii găzduire utilizând Cpanel, cât și gestionarea unei librării on-line (actualizarea produselor, crearea și actualizarea paginilor).

Cerințe:
• Configurează și dezvoltă site-uri web folosind platformele WordPress și PrestaShop
• Instalează și configurează teme pentru WordPress și PrestaShop
• Instalează și configurează plugin-uri pentru WordPress și PrestaShop
• Optimizează site-urile web pentru performanță și securitate
• Dezvoltă funcționalități personalizate și integrări
• Integrează și gestionează conținutul pe site-urile WordPress și PrestaShop
• Colaborează cu echipele de design și de marketing pentru a crea soluții web eficiente

Abilități:
• HTML
• CSS
• JavaScript
• PHP
• MySQL
• WordPress
• PrestaShop
• Gestionare CPanel

Dacă tu consideri că ești persoana potrivită, așteptăm să ne trimiți CV-ul tău pe adresa de e-mail resurseumane@ceccar.ro.

Suntem nerăbdători să te cunoaștem!


Cauți un job în domeniul financiar-contabil?

Dacă ai studii superioare în domeniul economic, operațiunile de trezorerie (registre de casă și extrase bancare) nu îți sunt străine, iar plățile efectuate prin internet banking, întocmirea facturilor și lucrările de casierie le efectuezi cu ușurință, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre. Angajăm referent de specialitate în domeniul financiar-contabil pentru sediul central al CECCAR.

În domeniul nostru deadline-urile sunt la ordinea zilei, așa că ne așteptăm să fii foarte bine organizat/ă astfel încât să le respectăm mereu.

Experiența în acest domeniu reprezintă un avantaj, la fel și cunoștințele despre cum funcționează o asociație/fundație/organism profesional.

Dintre activitățile viitorului/viitoarei coleg/colege:

Înregistrarea operațiunilor de trezorerie (registre de casă și extrase bancare); Efectuarea corectă și la zi a înregistrărilor în contabilitate (casierie); Înregistrarea cheltuielilor pe centre de cost; Urmărirea și înregistrarea avansurilor spre decontare; Comunicarea cu furnizorii și clienții în vederea reconcilierii soldurilor; Întocmirea de facturi și lucrări de casierie; Efectuarea de plăți; Calcularea salariilor și indemnizațiilor plătibile lunar, inclusiv indemnizațiilor pentru prestațiile de asigurări sociale (concedii medicale, de maternitate); Întocmirea lunară a ordinelor de plată și a declarațiilor privind obligațiile față de bugetul de stat și obligațiile de plată la bugetele de asigurări sociale și fonduri speciale; Întocmirea și verificarea statelor de salarii, precum și alte activități specifice postului.

Aplică acum dacă vrei să faci parte din echipa noastră!

Trimite-ne CV-ul tău la resurseumane@ceccar.ro până la 19 iulie 2024. Suntem nerăbdători să te cunoaștem!


Șef al Biroului Stagiu și Dezvoltare Profesională Continuă în cadrul Filialei CECCAR Harghita

Ce vei face? Vei coordona și vei organiza activitatea de pregătire profesională dedicată membrilor Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, la nivelul filialei, le vei asigura suportul necesar în soluționarea diverselor solicitări. Vei asigura desfășurarea în bune condiții a cursurilor de pregătire, vei ține legătura cu lectorii noștri și cu membrii, le vei asigura suportul necesar în soluționarea diverselor solicitări. Nu în ultimul rând, te vei ocupa de organizarea cursurilor de pregătire a stagiarilor CECCAR și te vei asigura că activitățile dedicate stagiarilor Filialei CECCAR Harghita se vor desfășura în bune condiții.

Ai studii superioare economice, ești „fluent” în pachetul Microsoft Office, iar reacția ta rapidă la orice provocare pentru soluționarea eficientă te caracterizează? Atunci așteptăm să te cunoaștem! (detalii, aici)


Auditor de calitate – Filiala Harghita

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei Harghita, Str. Harghita nr. 11, Municipiul Miercurea Ciuc, Jud. Harghita, în vederea ocupării postului de Auditor de calitate, cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână. (detalii, aici)


Șef Birou evidență tablou – Filiala Covasna

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei CECCAR Covasna din Municipiul Sf. Gheorghe, Str. Ciucului nr. 95, Jud. Covasna, în vederea ocupării postului de șef Birou evidență tablou, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată și program de lucru de 8 ore/zi, 40 h/săptămână. (detalii, aici)


Șef Birou administrativ – Filiala Gorj

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei Gorj, Str. Al. Vlahută, nr. 3A, Tg-Jiu, jud. Gorj, în vederea ocupării postului de șef Birou administrativ, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână. (detalii, aici)


Șef Birou evidență tablou – Filiala Gorj

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei Gorj, Str. Al. Vlahuță nr. 3A, Târgu-Jiu, Jud. Gorj, în vederea ocupării postului de șef Birou evidență tablou, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână. (detalii, aici)


CECCAR Vrancea: Auditor de calitate

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei Vrancea, Str. Scarlat Târnăvitu nr. 5, Municipiul Focșani, în vederea ocupării postului de Auditor de calitate, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână. (detalii, aici)


Angajăm consilier juridic!

Ai studii superioare juridice și experiență în domeniul juridic de minimum un an? Am putea deveni colegi!

Este important să știi cum funcționează o asociație/fundație/organism profesional, pentru că noi asta suntem.

Contează să ai o atenție sporită la detalii, abilități excelente de analiză, capacitatea de a identifica rapid soluțiile potrivite.

La fel de important este să poți analiza și cerceta concepte juridice, jurisprudența, reglementări legale în vigoare, să le sintetizezi și să le interpretezi.

Dintre activitățile viitorului/viitoarei coleg/colege:

  • întocmește documentele legale pentru susţinerea intereselor CECCAR în faţa autorităţilor, instanțelor judecătoreşti şi ale administraţiei publice;
  • apără interesele juridice şi reprezintă CECCAR la instanţele judecătoreşti, arbitrale, precum şi în faţa altor autorităţi publice, pe bază de delegaţie;
  • analizează zilnic site-urile instituțiilor și autorităților de reglementare pentru urmărirea procesului legislativ al unor acte cu incidenţă asupra profesiei;
  • întocmeşte, redactează şi avizează pentru legalitate documentele întocmite la nivelul CECCAR;
  • poartă corespondenţa cu terţii pe probleme de profesie, aplicare norme.

Mai multe detalii, aici.


CECCAR Ilfov: Șef Birou stagiu și pregătire profesională continuă

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul din str. Intrarea Pielari nr. 1, în vederea ocupării postului de Șef Birou stagiu și pregătire profesională continuă, pentru filiala CECCAR Ilfov, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână. (detalii, aici)


Sediul central al CECCAR: Developer Web PHP

Cerințe:

– Experienţă solidă în dezvoltarea web folosind PHP, HTML, CSS și JavaScript;
– Cunoștințe extinse despre bazele de date și lucrul cu MySQL sau alte sisteme de gestiune a bazelor de date;
– Experiență în dezvoltarea aplicațiilor web utilizând PHP și framework-uri populare, cum ar fi Symfony;
– Experiență de lucru cu Docker, Kubernetes;
– Cunoașterea protocoalelor SSH, HTTPS;
– Abilități de comunicare și interacțiune cu utilizatorii pentru a oferi suport și instruire;
– Capacitatea de a învăța rapid și de a te adapta la noile tehnologii și cerințe;
– Abilități de depanare și rezolvare a problemelor, cu atenție la detalii;
– Cunoștințe extinse de lucru în WordPress și Prestashop.

Responsabilități:

– Mentenanță platforme software dezvoltate de către CECCAR;
– Dezvoltare și testare module și funcționalități noi pentru platformele existente;
– Administrare site-uri web.

Dacă tu consideri că ești persoana potrivită, așteptăm să ne trimiți CV-ul tău pe adresa de e-mail resurseumane@ceccar.ro.

Suntem nerăbdători să te cunoaștem!


Sediul central al CECCAR: Administrator rețea

Cerințe:

– Experiență în administrarea rețelelor de calculatoare sau într-un rol similar;
– Cunoștințe solide despre infrastructura de rețea, protocoalele de comunicații și tehnologiile LAN/WAN;
– Experiență în configurarea și gestionarea echipamentelor de rețea, inclusiv switch-uri, routere și firewall-uri;

– Cunoștințe despre securitatea informatică și practici de securitate a rețelei;
– Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor de rețea și a altor probleme tehnice;
– Certificări relevante, cum ar fi CCNA, MCSA sau echivalentul acestora, reprezintă un avantaj;
– Abilități bune de comunicare și lucru în echipă;
– Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele-limită;
– Înțelegerea facilă a documentațiilor, specificațiilor tehnice și a manualelor de operare;
– Cunoștințe de administrare a soluțiilor de management a website-urilor (de preferat Cpanel), cât și a suitei Microsoft 365.

Responsabilități:

– Participarea la activitățile de analiză, ofertare, proiectare și implementare a soluțiilor IT&C;
– Asigurarea suportului tehnic pentru angajații CECCAR (remote/on site);
– Instalarea, configurarea și întreținerea serverelor, stațiilor de lucru (PC, laptop), perifericelor (imprimante, scannere).

Dacă tu consideri că ești persoana potrivită, așteptăm să ne trimiți CV-ul tău pe adresa de e-mail resurseumane@ceccar.ro.

Suntem nerăbdători să te cunoaștem!


CECCAR București: Casier

Denumire post: Casier

Tipul postului: Normă întreagă, perioadă nedeterminată

Nivel carieră: Studii superioare economice

Condiţii generale:

  • Are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • Cunoaște foarte bine limba română, scris și vorbit;
  • Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • Are capacitate deplină de exercițiu;
  • Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • Îndeplinește condițiile de studii și de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului.

Mai multe detalii, aici.


CECCAR București: Referent de specialitate financiar-contabil

Denumire post: Referent de specialitate financiar-contabil

Tipul postului: Normă întreagă, perioadă nedeterminată

Nivel carieră: Studii superioare economice

Condiţii generale:

  • Are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • Cunoaște foarte bine limba română, scris și vorbit;
  • Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • Are capacitate deplină de exercițiu;
  • Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • Îndeplinește condițiile de studii și de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului.

Mai multe detalii, aici.


Post vacant – Secretară (recepție), Sediul central al CECCAR

Suntem în căutarea unui nou membru al echipei noastre care va ocupa funcția de secretară (recepție). Dacă ai minimum studii medii, tehnologia îți este prietenă, astfel încât să poți folosi cu ușurință e-mail-ul, scannerul etc., iar utilizarea pachetului Office nu îți pune probleme, am putea fi colegi. Toată corespondența este foarte importantă pentru noi, iar tu te vei asigura de faptul că aceasta ajunge la destinatar și că poate fi identificată cu ușurință oricând va fi nevoie. Vei fi prima persoană cu care membrii noștri – experți contabili și contabili autorizați –, precum și oaspeții vor lua contact și suntem siguri că vei avea grijă să fie primiți cu un zâmbet. De asemenea, ne-ar fi util ajutorul tău pentru asigurarea activităților de protocol.

Înainte de a te cunoaște, să îți spunem câte ceva despre noi. Noi, Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR), cu o istorie de peste un secol, suntem singurul organism profesional care oferă posibilitatea obținerii calificărilor de expert contabil și de contabil autorizat în România. Avem filiale în toate cele 42 de județe ale țării și suntem membri ai unora dintre cele mai importante organisme profesionale de profil de la nivel internațional. Dar mai multe poți afla de pe site-ul nostru – www.ceccar.ro – și de pe pagina de Facebook – https://www.facebook.com/ceccar.ro/.

Dacă tu consideri că ești persoana potrivită, așteptăm să ne trimiți CV-ul tău pe adresa de e-mail resurseumane@ceccar.ro, până la data de 15.02.2024.

Suntem nerăbdători să te cunoaștem!


Auditor de calitate – Filiala Gorj

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei Gorj, Str. Al. Vlahută nr. 3A, Târgu Jiu, Jud. Gorj, în vederea ocupării postului de Auditor de calitate, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de 4 ore/zi, 20 de ore/săptămână. (detalii, aici)


Șef Birou evidență tablou – Filiala Gorj

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei Gorj, Str. Al. Vlahută nr. 3A, Târgu Jiu, Jud. Gorj, în vederea ocupării postului de Șef Birou evidență tablou, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână. (detalii, aici)


Șef Birou Administrativ – Filiala Gorj

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei Gorj, Str. Al. Vlahută nr. 3A, Târgu Jiu, Jud. Gorj, în vederea ocupării postului de Șef Birou Administrativ, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână. (detalii, aici)


CECCAR București: Referent de specialitate financiar-contabil

Tipul postului: Normă întreagă, perioadă nedeterminată

Nivel carieră: Studii superioare economice

Condiţii generale:

Are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

Cunoaște foarte bine limba română, scris și vorbit;

Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

Are capacitate deplină de exercițiu;

Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

Îndeplinește condițiile de studii și de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului.

Mai multe detalii, aici.


Șef Birou evidență tablou – Filiala Harghita

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei Harghita, Str. Harghita nr. 11, Municipiul Miercurea Ciuc, Jud. Harghita, în vederea ocupării postului de Sef Birou evidență tablou, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână. (detalii, aici)


Post vacant – asistent manager, Sediul central al CECCAR

Suntem în căutarea unui nou membru al echipei noastre care va ocupa funcţia de asistent manager. Dacă ai minimum studii medii, tehnologia îți este prietenă, astfel încât să poţi folosi cu uşurinţă e-mail-ul, scannerul etc., iar utilizarea pachetului Office nu îți pune probleme, am putea fi colegi. Toată corespondenţa este foarte importantă pentru noi, iar tu te vei asigura de faptul că aceasta ajunge la destinatar și că poate fi identificată cu uşurinţă oricând va fi nevoie. Vei fi prima persoană cu care membrii noştri – experţi contabili şi contabili autorizaţi-, precum şi oaspeţii vor lua contact şi suntem siguri că vei avea grijă să fie primiți cu un zâmbet. De asemenea, ne-ar fi util ajutorul tău pentru asigurarea activităţilor de protocol. Înainte de a te cunoaşte, să îți spunem câte ceva despre noi. Noi, Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România (CECCAR), avem o istorie de peste 100 de ani şi suntem singurul organism profesional care oferă posibilitatea obţinerii calificărilor de expert contabil şi de contabil autorizat în România. Avem filiale în toate cele 42 de judeţe ale țării şi suntem membri ai unora dintre cele mai importante organisme profesionale de profil de la nivel internaţional. Dar mai multe poți afla de pe site-ul nostru www.ceccar.ro – și de pe pagina de Facebook – https://www.facebook.com/ceccar.ro/.

Dacă tu consideri că eşti persoana potrivită, așteptăm să te prezinţi prin CV-ul tău ce va fi trimis către resurseumane@ceccar.ro, până la data de 12.12.2023, ora 15.00. Suntem nerăbdători să te cunoaştem!


Auditor de calitate – CECCAR Filiala Călărași

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei CECCAR Călărași, din Municipiul Călăraşi, Str. Victor Babeş nr. 2, Judetul Călăraşi, în vederea ocupării postului de Auditor de calitate, cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată și program de lucru de 2 ore/zi, 10 de ore/săptămână. (detalii, aici)


Aparatul Central Coordonator compartiment audit intern

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs la sediul Aparatului Central al CECCAR, din Municipiul București, Intrarea Pielari nr. 1, sector 4, în vederea ocupării postului de Coordonator compartiment audit intern, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată și program de lucru de 8 ore/zi. (detalii, aici)


Auditor de calitate – CECCAR Filiala București

Tipul postului: Normă întreagă, perioadă nedeterminată

Nivel carieră: Studii superioare economice și deține calitatea de expert contabil

Condiţii generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor  aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște foarte bine limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Mai multe detalii, aici.


Referent de specialitate financiar-contabilitate

Dacă ai studii superioare în domeniul economic, operațiunile de trezorerie (registre de casă și extrase bancare) nu îți sunt străine, iar plățile efectuate prin internet banking, întocmirea facturilor și lucrările de casierie le efectuezi cu ușurință, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre. Angajăm referent de specialitate în domeniul financiar-contabil pentru sediul central al CECCAR.

În domeniul nostru deadline-urile sunt la ordinea zilei, așa că ne așteptăm să fii foarte bine organizat/ă astfel încât să le respectăm mereu.

Experiența în acest domeniu reprezintă un avantaj, la fel și cunoștințele despre cum funcționează o asociație/fundație/organism profesional.

Dintre activitățile viitorului/viitoarei coleg/colege:

Înregistrarea operațiunilor de trezorerie (registre de casă și extrase bancare); Efectuarea corectă și la zi a înregistrărilor în contabilitate (casierie); Înregistrarea cheltuielilor pe centre de cost; Urmărirea și înregistrarea avansurilor spre decontare; Comunicarea cu furnizorii și clienții în vederea reconcilierii soldurilor; Întocmirea de facturi și lucrări de casierie; Efectuarea de plăți; Colaborarea cu băncile.

Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail resurseumane@ceccar.ro.