Documente pentru obținerea indemnizației pe perioada stării de urgență (Ordine emise de Ministerul Muncii și Protecției Sociale pentru aplicarea prevederilor OUG nr. 30/2020)
CECCAR
Conf. univ. dr. Adriana Florina POPA, reprezentant CECCAR în VAT Expert Group
Conf. univ. dr. Mirela PĂUNESCU
Conf. univ. dr. Radu CIOBANU
Începând de miercuri, 1 aprilie 2020, persoanele care urmează să beneficieze de sprijinul oferit de Guvern, sub forma șomajului tehnic, respectiv a indemnizației pe perioada stării de urgență, pot depune cererile și declarațiile pe propria răspundere în vederea obținerii ajutorului.
În acest sens, printr-o serie de ordine emise de Ministerul Muncii și Protecției Sociale apărute în Monitorul Oficial nr. 269 din 31 martie 2020, Partea I, (Ordinul nr. 740/2020, Ordinul nr. 741/2020, Ordinul nr. 742/493/2020 și Ordinul nr. 743/2802/2020) au fost aprobate modelul cererii, al declarației pe propria răspundere și al listei persoanelor care urmează să beneficieze de plata indemnizației, conform Ordonanței de urgență a Guvernului (OUG) nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările și completările aduse prin OUG nr. 32/2020.
În funcție de situație, ordinele oferă și lista completă a documentelor ce trebuie completate de persoanele implicate.
Citiți mai multe în revista CECCAR Business Magazine.
Conf. univ. dr. Adriana Florina POPA, reprezentant CECCAR în VAT Expert Group
Conf. univ. dr. Mirela PĂUNESCU
Conf. univ. dr. Radu CIOBANU
Începând de miercuri, 1 aprilie 2020, persoanele care urmează să beneficieze de sprijinul oferit de Guvern, sub forma șomajului tehnic, respectiv a indemnizației pe perioada stării de urgență, pot depune cererile și declarațiile pe propria răspundere în vederea obținerii ajutorului.
În acest sens, printr-o serie de ordine emise de Ministerul Muncii și Protecției Sociale apărute în Monitorul Oficial nr. 269 din 31 martie 2020, Partea I, (Ordinul nr. 740/2020, Ordinul nr. 741/2020, Ordinul nr. 742/493/2020 și Ordinul nr. 743/2802/2020) au fost aprobate modelul cererii, al declarației pe propria răspundere și al listei persoanelor care urmează să beneficieze de plata indemnizației, conform Ordonanței de urgență a Guvernului (OUG) nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările și completările aduse prin OUG nr. 32/2020.
În funcție de situație, ordinele oferă și lista completă a documentelor ce trebuie completate de persoanele implicate.
Citiți mai multe în revista CECCAR Business Magazine.