A fost lansată „Carta Albă a IMM-urilor din România”, ediția a XVII-a, lucrare realizată de CNIPMMR în parteneriat cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat
Astăzi, 25 iulie, a avut loc ceremonia de lansare a lucrării ,,Carta Albă a IMM-urilor din România”, ediția a XVII-a, realizată de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR) în parteneriat cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat (MMACA). Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România a fost reprezentat la eveniment de președintele Consiliului superior, prof. univ. dr. Robert-Aurelian Șova, expert contabil.
„Lucrarea reprezintă cea mai aprofundată analiză a sectorului IMM din România ce prezintă situația de ansamblu a mediului de afaceri în anul 2019, dificultățile cu care se confruntă IMM-urile, nevoile și sursele lor de finanțare, modalitatea în care inovează, intenția de accesare de fonduri nerambursabile sau criteriile de care țin cont în alegerea partenerului de business, constituind baza pentru propuneri de strategii cu privire la viitoarele direcţii de susţinere şi dezvoltare ale mediului de afaceri românesc”, au specificat oficialii CNIPMMR.
An de an, în cadrul cercetării sunt intervievați peste 700 de antreprenori din întreaga țară; lucrarea transpune situația de ansamblu a companiilor, profilul antreprenorului, dificultățile cu care se confruntă, modalitățile în care acestea se finanțează sau tendințele anului în curs în materie de internaționalizare, digitalizare sau training al resurselor umane.
Citiți mai multe în revista CECCAR Business Magazine.
„Lucrarea reprezintă cea mai aprofundată analiză a sectorului IMM din România ce prezintă situația de ansamblu a mediului de afaceri în anul 2019, dificultățile cu care se confruntă IMM-urile, nevoile și sursele lor de finanțare, modalitatea în care inovează, intenția de accesare de fonduri nerambursabile sau criteriile de care țin cont în alegerea partenerului de business, constituind baza pentru propuneri de strategii cu privire la viitoarele direcţii de susţinere şi dezvoltare ale mediului de afaceri românesc”, au specificat oficialii CNIPMMR.
An de an, în cadrul cercetării sunt intervievați peste 700 de antreprenori din întreaga țară; lucrarea transpune situația de ansamblu a companiilor, profilul antreprenorului, dificultățile cu care se confruntă, modalitățile în care acestea se finanțează sau tendințele anului în curs în materie de internaționalizare, digitalizare sau training al resurselor umane.
Citiți mai multe în revista CECCAR Business Magazine.