Filiala Timiș: Director executiv
Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din Romania, organizează concurs la sediul Aparatului Central din Bucureşti Intrarea Pielari, nr.1, Sector 4 în vederea ocupării unui post de director executiv pentru Filiala CECCAR Timis pe perioada nedeterminata si program de lucru de 8 ore/zi.
Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs:
- studii superioare economice;
- are calitatea de expert contabil și experiențã profesionalã de minimum 3 ani;
- capacitate de analiză şi sinteză;
- abilităţi excelente de organizare, prioritizare şi comunicare;
- rezistenţă la stres, flexibilitate, atenţie la detalii, minuţios, perseverenţă şi disponibilitate pentru program prelungit;
- cunoştinţe Microsoft Office, nivel mediu;
- comportament profesional integru şi conduită ireproşabilă.
Concursulse desfăşoară la sediul Aparatului Central din Bucureşti Intrarea Pielari nr.1, Sector 4,
– dosarele de înscriere se vor depune până la data 05.12.2021 inclusiv, după următorul program: de luni până vineri între orele 09.00 -15.00 la sediul Aparatului Central din Bucureşti.
– proba scrisă, proba de verificare a competențelor de utilizare PC si susținerea interviului au loc la data de 06.12.2021 orele 11,00.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:
1.cerere de înscriere la concurs;
2.CV- ul semnat pe fiecare pagină;
3.copia actului de identitate ;
4.copiile diplomelor de studii şi a altor acte care să ateste efectuarea unor specializări;
5.copia carnetului de muncă sau, dupa caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor);
6. cazierul judiciar;
7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).
BIBLIOGRAFIE
- Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
- Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
- Regulamentul privind auditul de calitate în domeniul serviciilor contabile;
- Ghidul auditorului de calitate în domeniul serviciilor contabile;
- Standardul profesional nr.35 privind expertizele contabile;
- Codul etic national al profesioniștilor contabili.