ANUNȚ ANGAJARE
Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România – Filiala București
Denumire post: Referent de specialitate financiar-contabil
Tipul postului: Normă întreagă, perioadă nedeterminată
Nivel carieră: Studii superioare economice
Condiţii generale:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoaște foarte bine limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului;
Ne dorim ca noul nostru coleg/noua noastră colegă să aibă următoarele calități și aptitudini:
- studii superioare economice;
- experiența în relații cu publicul reprezintă un avantaj;
- capacitate de analiză și sinteză a informațiilor;
- încredere și siguranță;
- capacitate de asimilare rapidă a informațiilor noi;
- excelente abilități de comunicare (verbal, nonverbal), amabilitate, abilitatea de a lucra atât în echipă, cât și individual ;
- participă și îndeplinește oricare sarcini în cadrul acțiunilor/activităților ce necesită implicarea întregii echipe;
- rezistență la stres, flexibilitate, atenție la detalii, minuțios, perseverență;
- cunoștințe Microsoft Office, nivel foarte bun;
- navigare internet;
- comportament profesional integru și conduită ireproșabilă.
Descrierea generală a responsabilităților:
- Efectuează operațiuni de încasări și plăți în numerar prin casă și prin bancă;
- Operează Registru de casă și Registru de bancă în programul informatic;
- Întocmește necesarul cheltuielilor preconizate a se efectua lunar și colaborează cu structurile superioare pentru aprobarea acestora;
- Realizează plățile facturilor aferente furnizorilor de servicii;
- Întocmește pontajul lunar al angajaților;
- Consiliază membrii instituției cu privire la solicitările acestora legate de aspectele ce intră în sfera activității profesionale (plată cotizații, detalii cu privire la publicațiile distribuite prin casierie);
- Realizează răspunsuri la solicitările primite din partea membrilor instituției ce intră în sfera de activitate;
- Participă și îndeplinește oricare sarcini în cadrul acțiunilor/activităților ce necesită implicarea întregii echipe;
- Își actualizează permanent cunoștințele în ceea ce privește normele aplicabile din sfera de activitate;
- Colaborează și menține legătura cu toți colegii pentru bunul mers al activității.
Ce oferim:
- Mediu de lucru plăcut și profesionist;
- Posibilități de dezvoltare profesională și instruire constantă.
Interviul și proba scrisă se vor desfăşura la sediul CECCAR Filiala București din str. Intrarea Nestorei nr. 4-6 sector 4, București, după cum urmează:
- CV-ul se depune până la data de 28.10.2020, la adresa resurseumane@ceccar.ro;
- Proba scrisă va avea loc în data de 04.11.2020, ora 12.00 și constă în verificarea abilităților de utilizare a calculatorului, precum și întrebări din bibliografia menționată mai jos. Interviul va avea loc în aceeași zi, după finalizarea probei scrise.
Dacă sunteți interesat/interesată, vă invităm să aplicați pentru acest post, urmând ca persoanele selectate în urma transmiterii CV-urilor, să fie contactate pentru participarea la interviu și la proba scrisă.
Bibliografia necesară
- Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
- Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
- Ordin nr. 2634 din 2015 privind documentele financiar-contabile;
- Decret nr. 209 din 5 iulie 1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa;
- Ordin nr. 3103 din 24 noiembrie 2017 privind aprobarea reglementarilor contabile pentru persoanele juridice făra scop patrimonial;
- Legea nr. 82/1991 a contabilitatii, actualizată;
- Legea nr. 227/2015- Codul Fiscal;
- Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operaţiunile de încasări şi plăţi în numerar;
- Normele nr. 5915/2008 privind elaborarea, aprobarea și executarea bugetului de venituri și cheltuieli, fluxurile financiare și evidența contabilă in cadrul CECCAR, cu modificările ulterioare;
- Ordonanţa de urgenţă nr. 28/1999 republicată privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscal;
- Metodologia de acordare a vizei anuale;
- Metodologia de stabilire a cotizațiilor de membru;
- Sistemul de cotizații în cadrul CECCAR.