Șef Birou administrativ – Filiala Bacău

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs la sediul Filialei CECCAR Bacău din Municipiul Bacău, Str. Vasile Alecsandri nr. 43, Județul Bacău, în vederea ocupării unui post de șef Birou administrativ, pe perioada nedeterminată și program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână.

Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:

a) cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) capacitate deplină de exerciţiu;

e) starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs:

  • studii superioare economice;  
  • capacitate de analiză şi sinteză;
  • abilităţi excelente de organizare, prioritizare şi comunicare;
  • rezistenţă la stres, flexibilitate, atenţie la detalii, minuţios, perseverenţă şi disponibilitate pentru program prelungit;
  • cunoştinţe Microsoft Office, nivel mediu;
  • comportament profesional integru şi conduită ireproşabilă.

Concursul se desfăşoară la sediul Filialei CECCAR Bacau, din Municipiul Bacău, Str. Vasile Alecsandri nr. 43, Județul Bacău, după cum urmează:

– dosarele de înscriere se vor depune până la 16.03.2022, ora 16:00, la sediul Filialei CECCAR Bacău;

– proba scrisă, proba de verificare a abilităților  de utilizare a calculatorului si interviul vor avea loc in data de 18.03.2022, orele 13.00, la sediul Filialei CECCAR Bacău;

– comunicarea rezultatelor concursului se face prin specificarea menţiunii «admis» sau «respins» prin afişare la sediul Filialei CECCAR Bacău.

Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:

1. cerere de înscriere la concurs;

2. CV-ul semnat pe fiecare pagină;

3. copia actului de identitate;

4. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate va conţine în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).

 BIBLIOGRAFIE

  1. Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  2. Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, cu modificãrile și completãrile ulterioare;
  3. Ordin nr. 2634 din 2015 privind documentele financiar-contabile;
  4. Decret nr. 209 din 5 iulie 1976 pentru aprobarea Regulamentului operațiilor de casă;
  5. Ordin 3103/2017 privind aprobarea Reglementărilor Contabile pentru persoanele juridice fără scop patrimonial;
  6. Legea nr. 227/2015 – Codul Fiscal;
  7. Normele nr. 5915/2008 privind elaborarea, aprobarea si executarea bugetului de venituri si cheltuieli, fluxurile financiare si evidenta contabila din cadrul CECCAR, cu modificările ulterioare;
  8. Normele nr. 5924/2008 privind organizarea si inventarierea CECCAR, cu modificarile ulterioare;
  9. Legea nr. 82/1991  a contabilitãții, actualizată;
  10. Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operaţiunile de încasări şi plăţi în numerar;
  11. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
  12. Ordonanţa de urgenţă nr. 28/1999 republicată privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscal;
  13. Metodologia de acordare a vizei anuale pentru exercitarea profesiei de expert contabil și contabil autorizat;
  14. Metodologia de stabilire a cotizațiilor de membru;
  15. Sistemul de cotizații în cadrul CECCAR.