Șef birou administrativ în cadrul Filialei CECCAR Constanta

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din Romania, organizează concurs la sediul Filialei CECCAR Constanta din localitatea Constanta str. Cuza Voda nr 29, judetul Constanta în vederea ocupării postului de Șef birou administrativ în cadrul Filialei CECCAR Constanta Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:
  1. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii şi de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs:
  • studii superioare economice şi experienţă în domeniul de minim 2 ani;
  • capacitate de analiză şi sinteză;
  • abilitati excelente de organizare, prioritizare şi comunicare;
  • atent la detalii, minutios, perseverant și rezistent la stres;
  • cunostinte bune Microsoft Office, in mod special Excel.
Concursul se desfăşoară la sediul Filialei CECCAR Constanta din localitatea Constanta, str. Cuza Voda nr. 29, judetul Constanta, după cum urmează :
  • dosarele de înscriere se vor depune în perioada 21.06.2017 până la data 19.07.2017 inclusiv, după următorul program: de luni până vineri între orele 09,00-17,00 la sediul filialei CECCAR Constanta
  • rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afișează la sediul filialei CECCAR Constanta  și pe pagina de internet a acesteia, în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor de concurs;
  • proba scrisă are loc în data de 24.07.2017 ora 11,00;
  • proba de verificare a abilităților  de utilizare a calculatorului  are loc în data de 24.07.2017 ora 13,00
  • susținerea interviului are loc la data de 24.07.2017 orele 14,30;
  • comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face prin specificarea menţiunii «admis» sau «respins» prin afişare la sediul filialei CECCAR Constanta  şi pe pagina de internet a filialei.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:
  1. cerere de înscriere la concurs;
  2. CV- ul semnat pe fiecare pagina;
  3. copia actului de identitate ;
  4. copiile diplomelor de studii şi a altor acte care să ateste efectuarea unor specializări;
  5. copia carnetului de muncă sau, dupa caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor);
  6. cazierul judiciar;
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).
  BIBLIOGRAFIE  
  1. Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  2. Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
  3. ORDIN nr. 2634 din 2015 privind documentele financiar-contabile;
  4. DECRET nr. 209 din 5 iulie 1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa ;
  5. ORDIN nr. 1.969 din 9 noiembrie 2007 privind aprobarea reglementarilor contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial;
  6. Legea 82/1991  a contabilitatii, actualizata;
  7. Legea nr. 227/2015- Codul Fiscal